Nyomtatás

Kreatív, eladást támogató nyomdai anyagok tervezése

Az online megjelenés egyre inkább teret hódít magának, de a “kézzel fogható” reklámanyagokat/arculati elemeket egyszerűen nem lehet megkerülni. Ezeket is gondosan kell megtervezni, illeszkednie kell a honlaphoz, az online felületeken történő megjelenéshez.

Mi minden?

A teljesség igénye nélkül:

  • Névjegy, levélpapír, boríték – melyeknél fontos a rendezettség, az olvashatóság, az összkép, az arculati elemek szín- és formahelyes használata – sok esetben ezek jelentik az első benyomást a cégről.
  • Prospektus, katalógus, brosúra, szórólap, hirdetés, plakát, kupon – melyek mindent elárulnak vállalkozásáról, bemutatják a szolgáltatásokat, termékeket – a megjelenésnek, a grafikai elemeknek tükrözniük kell a cég profizmusát.

Fontos a képek és a szöveg összhangja, az apró részletek tökéletes együttese, hogy a végeredmény tényleg „ütős” legyen.