Szerszamkell.hu webáruház

Szerszamkell.hu webáruház

SzerszamKell.hu – Online barkácsáruház

A SzerszamKell.hu Magyaroszág meghatározó online barkácsáruházává nőtte ki magát. Benne szerepel Magyarország 100 legnagyobb webshopja között (már ami a bevételt illeti). Nagy potenciál van még a webshopokban, az online kereskedelem előtt hatalmas lehetőségek vannak.

szerszamkell_webshop

A SzerszamKell.hu webshop menedzselését 2014. szeptemberében vettem át. A tulajdonosnak a mindennapi teendők mellett már nem sok  ideje maradt a marketingre, ezért megbízott engem, hogy vegyem le róla ezt a terhet. Öt csapásirányt jelöltünk ki:

  1. webshop megújítása
  2. havi 8 db hírlevél
  3. social media marketing /  facebook oldalon értékesítés
  4. tartalom marketing
  5. arculati megújulás

A webshop reszponziv felületet kapott, valamint további optimalizálási megoldásokat hajtottunk végre a fejlesztőkkel.

 

logo-megujulas

Azzal nem árulok el üzleti titkot, ha bemutatom a bevétel alakulását. 2014 szeptembere óta megduplázódott a webshop bevétele. A trend azóta is folytatódik. A 2015-ös évre is duplázni szeretnénk. Ha a bevételi adatok így haladnak továbbra is, akkor a kitűzött célt bizonyosan elérjük.

szerszamkell_analytics

 

A facebook oldalon is sikereket értünk el. Amikor átvettem a facebook oldal menedzselését 1500 lájkolója volt az oldalnak. Ez a szám 7.500-ra emelkedett, úgy, hogy komolyabban 2015. februárjában kezdtünk el foglalkozni a facebook oldallal. A lájk, mint tudjuk ma már semmit sem jelent, hiszen a facebook drasztikusan lecsökkentette az elérések számát (bár nálunk az elérések 25% körül mozognak). Mi a facebookot értékesítésre használtuk fel. A megrendelések 4%-a facebookról érkezik.

szerszamkell_facebook

szerszamkell_facebook_2

A szerszamkell.hu esetében a hírlevelek hozták a legjobban konvertáló csatornát. Ehhez persze szükség volt egy releváns adatbázis felépítésére. Az adatbázis egyik felét a meglévő, hírlevélre feliratkozott vásárlók adták, a másik felét pedig – az optimonkkal gyűjtött – a honlapra látogató érdeklődők képezték. Közel 35.000-es adatbázissal rendelkezik a webáruház, és ez a szám folyamatosan növekszik. Az email címek gyűjtésére az optimonkot használtuk. Napi 50-60 feliratkozót értünk el.

szerszamkell_hirlevel

2016-08-07_10h02_27

 

 

További info a szerszamkell.hu-ról: www.szerszamkell.hu

 

2016-05-31