Azonnali eredményeket szeretnél a keresőben?

Azonnali eredményeket szeretnél a keresőben?

A google keresőbe bekerülni igencsak időigényes folyamat. Sok időt is igénybe vehet (akár 2-3 hónap), mire elkezdesz feljebb kúszni a találati listán. Egy új termék bevezetésénél – főleg olyan termék esetében, amit pár hónap alatt éretté válik – pedig minden perc számít.

Az első hely elérésének pillanata és a termék bevezetése között igencsak sok idő fog eltelni, ami nem túl szerencsés. Ám nincs minden veszve. Hogy mi a megoldás?

Elő-optimalizálás

Vegyünk egy konkrét példát, egy iPhone 7-es okostelefont. A legújabb iPhone-t szeretnénk értékesíteni, de ha csak akkor kezdünk el optimalizálni az “iPhone 7″ kulcsszóra, amikor megjelenik a telefon a piacon, akkor nagyon nagy hátrányt kell ledolgoznunk. Ekkor jöhet jól az elő-optimalizáció. Ilyenkor már az iPhone megjelenése előtt akár 1 évvel felépítjük az iPhone 7 oldalunkat/aloldalunkat.

Az elő-optimalizáció lényege, hogy olyan weboldalt keresőoptimalizálunk, melyen még nincs végleges tartalom. Tehát azelőtt, hogy létrehoznánk egy végleges tartalmat, már elkezdjük a linképítést, illetve az onsite beállításokat.

Ennél az új egyedi iPhone 7 oldalnál természetesen ügyeljünk az összes SEO szempont betartására. Tehát minden változtatás, melyet meglévő termékoldalainkra eszközöltünk itt is ugyanúgy történjen meg. Hozzunk létre egy egyedi Title tagot, Heading tagokat, keresőbarát URL-t stb. A Meta Descriptionbe pedig írhatunk egy kulcsszógazdag leírást, melyben szintén tudatjuk a látogatókkal, hogy később megéri újra meglátogatni ezt a termékoldalt, mert a keresett termékük hamarosan elérhetővé válik az oldalon.

A későbbiekben pedig, amint a termék elérhetővé vált, már módosíthatunk oldalunk tartalmán, ami vélhetően a változtatás után még relevánsabb lesz a keresési kifejezésekre.

Az offsite optimalizálások megalapozását is elkezdhetjük. Létrehozhatunk google+, facebook oldalakat, elkezdhetjük a linképítést. Előzetes információkat biztosan fogunk találni a megjelenés előtt, ezekről is bátran irhatunk. Amikor megjelenik a termék, akkor pedig gőzerővel gyárthatjuk az értékes tartalmakat.

A linképítésnél nehézségekbe fogunk ütközni, hiszen egy nem végleges tartalommal rendelkező oldalra nehéz viszont linkeket gyűjteni, a lap.hu oldalak például szóba sem jöhetnek. Nem végleges tartalommal rendelkező oldalakat nem tesznek ki. Ezzel együtt az a jó ebben, hogy sokkal kevesebb hivatkozás is elég lehet a jó pozícióba kerüléshez, a gyenge verseny miatt.  Ráadásul, ha figyelembe vesszük, hogy a túlzottan gyors ütemű viszontlink gyarapodás akár negatív is lehet, szintén előnyt jelent majd számunkra, hogy mi hamarabb kezdtük ezt a folyamatot és így jobban el tudjuk osztani az erőforrásainkat.

0 Comments

Leave a reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

*