Sok marketinggel foglalkozó könyv is megerősített abban, hogy a legnehezebb azokat a termékeket/szolgáltatásokat eladni, amik valamilyen bajt előznek meg. Akkor kellenek, hogy megvedd amikor még nincs rá szükséged. Ilyen a Skyguard gépjárművédelmi terméke/szolgáltatása (erről a kettősségről is írok majd hamarosan) is. A facebook kommunikáció során ezért a probléma iránti érzékenységet kívántam felkelteni első körben. Erre készült a következő kampány:
Trükkös autólopások
Ebben a “kampányban” olyan – egyébként megtörtént – eseteket boncolgatok, amire egyébként sokan nem is gondolnánk.
Íme egy példa:
Elmesélünk egy rövid, kitalált történetet, ami sokszor valósággá is válik.
**************************
Az autótulajdonos elment az autómosóba, ahol otthagyta a nagy értékű autóját. Gondolta, amíg ő vásárol, addig gondos kezek kitakarítják az autóját.
A gondos kezek takarítottak is!
Kulcsmásolás (ami szakavatott kezeknek 1 perc), aztán chipet kiszedték a gyárkulcsból (nagyon sok típusnál ki lehet szedni), amit aztán pillanatragasztóval felragasztottak a gyújtáskapcsoló alá, hogy érzékelje a chipet a biztonsági rendszer. Így a tulaj kulcsával is indul, meg a tolvajéval is! (mivel a chip már fel van ragasztva a gyújtáskapcsoló alá). Ez az egész egy szakavatott embernek 2 perc.
Következmény: Pár nap múlva ellopták az autótulajdonos autóját. A tolvaj pechére egy közúti igazoltatáson lebukott, és a rendőrség elfogta. Kihallgatásakor részletes, mindenre feltáró vallomást tett a nyomozó hatóság előtt. Így derült fény az autó eltulajdonítás körülményeire.
Várja meg, amíg kitakarítják az autóját, és ne veszítse szem elől a kulcsot.
FIGYELEM: Ne árulja el, hogy Skyguard védelmi rendszer van telepítve autójába.
Bővebb tájékoztatás: www.skyguard.hu
További posztokat erről a témáról itt találtok meg: